Amsterdam
€ €15,50
Als front office assistent ben jij het eerste aanspreekpunt voor zakelijke klanten. Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken, zoals: het boeken van vluchten en hotels, notuleren van vergaderingen en het beantwoorden van telefoontjes.  Met jouw professionele en klantgerichte houding zorg je voor een vlekkeloze ervaring voor de klanten, zodat zij zich volledig kunnen focussen op hun eigen onderneming.
Hoofddorp
€ 2700
Ben jij een enthousiaste HR-Assistent met een scherp oog voor detail? Lijkt het je leuk om deel uit te maken van een bruisend team in de dynamische wereld van hospitality? Dan is dit jouw kans! In deze rol ben jij de ondersteuning van de Human Resources-afdeling en draag je bij aan een diverse reeks taken en ondersteunende activiteiten. Wat ga je precies doen? Opstellen van arbeidscontracten en beheren van administratieve processen; Ondersteunen van medewerkers en leidinggevenden bij vragen over salaris, arbeidsvoorwaarden en meer; Alert zijn op veranderingen in wet- en regelgeving om onze organisatie up-to-date te houden; Voorbereiden van rapporten en bieden van analyses om strategische besluitvorming te ondersteunen; Nauwkeurig invoeren en controleren van gegevens; Assisteren bij de financiële administratie, payroll en urenregistratie.