Helpende plus – Haarlem e.o.
Over de functie Helpende plus – Haarlem e.o.
Als Helpende Plus op een van onze locaties in de omgeving van Haarlem draag jij bij aan een fijne en veilige woonomgeving voor onze bewoners. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat zij de aandacht, zorg en ondersteuning krijgen die ze verdienen. Je werkt zelfstandig binnen je afdeling, maar bent ook een waardevolle schakel in het team.
We zoeken gedreven Helpende Plussers die verantwoordelijkheid nemen, oplossingsgericht denken en beschikken over sterke sociale vaardigheden. Jij weet met jouw enthousiasme niet alleen bewoners een glimlach te bezorgen, maar ook je collega’s te motiveren. Dankzij jouw zorgvuldigheid en betrokkenheid draag je bij aan een warme, professionele sfeer waarin bewoners zich écht thuis voelen.
Of je nu als uitzendkracht of als ZZP'er werkt, we nodigen je van harte uit om te solliciteren.
Functie eisen Helpende plus – Haarlem e.o.
Functie-eisen voor Helpende Plus:
- Ervaring met verschillende doelgroepen, zoals somatische, psychogeriatrische, revalidatie- en palliatieve zorg is een pluspunt.
- Je hebt een afgeronde opleiding Helpende niveau 2 of hoger.
- Je bent flexibel inzetbaar waarbij we rekening houden met jouw beschikbaarheid.
- Betrouwbaarheid is voor jou vanzelfsprekend; je komt altijd je afspraken na.
- Je bent in het bezit van een recente Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- Je hebt aantoonbare affiniteit met en ervaring in de ouderenzorg inclusief kennis van ADL, tilliften, epilepsie, diabetes en medicatieverstrekking.
Voor de functie van Helpende Plus is een geldig medicatiecertificaat vereist.
Over de organisatie
Deze zorginstelling in Kennemerland biedt ouderenzorg en ondersteuning waaronder verpleging, verzorging, revalidatie en thuiszorg. Ze focussen zich op zowel lichamelijk als mentaal welzijn met persoonlijke aandacht voor elke cliënt.
Zorg wordt geleverd op verschillende locaties, zoals woonzorgcentra en verpleeghuizen, maar ook aan huis. Het team werkt nauw samen met mantelzorgers en familie om de zorg af te stemmen op de behoeften van de cliënten met als doel een warme en veilige omgeving te creëren.
Arbeidsvoorwaarden
Werken via Bring at Work betekent:
• Salaris: afhankelijk van je ervaring ligt het maandsalaris tussen €2.360,77 en €3.088,94 (FWG 30, conform CAO VVT);
• Flexibele werktijden: met gebruik van ons planning systeem plan jij je eigen diensten in;
• Facturatie voordeel: Wij maken de facturen voor jou;
• Bring at Service: onze planners zijn goed bereikbaar en staan altijd voor jou klaar.
• Bring at Network: jaarlijkse netwerk borrels.
Sollicitatieprocedure
Ben jij enthousiast geworden van deze vacature en herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan met een recent cv via de sollicitatiebutton of via sollicitatie@bringatwork.nl. Wij nemen vervolgens contact met je op.Liever eerst persoonlijk contact? Bel naar ons kantoor en vraag naar Didi 020-2235281.
Solliciteer direct
We nemen je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling en houden je op de hoogte!