Heb jij oog voor kwaliteit en weet je anderen te motiveren? Als Teamcoach schoonmaak op Schiphol ben jij de kracht achter het team. Jij stuurt je collega’s aan, zorgt dat alles soepel verloopt en tilt het schoonmaakwerk naar een hoger niveau.
Dankzij jouw coaching en aansturing werkt het team efficiënt en leveren jullie elke dag een bijdrage aan een schone en gastvrije luchthaven.
Je werkt uitsluitend ochtenddiensten van 06:30 tot 14:30, vijf dagen per week (38 uur) volgens een rooster om de vier weken.
Dit ga je doen:
Begeleiden, motiveren en ondersteunen van jouw team;
Toezien op de kwaliteit van het schoonmaakwerk;
Samenwerken met de teamleider om afspraken met de klant na te komen;
Plannen van roosters en vakanties en het bewaken van de voortgang;
Zorgen dat alles soepel en efficiënt verloopt.
Als gezinscoach werk je ambulant met gezinnen die te maken hebben met complexe problematiek. Jij zet de krachten en eigen mogelijkheden van het gezin centraal en begeleidt hen op een persoonlijke en doelgerichte manier. Je werkt met een caseload van meerdere gezinnen en voert, afhankelijk van de indicatie, één of meerdere huisbezoeken per week uit.
Je werkt voornamelijk tussen 9.00 en 17.00 uur, maar je bent ook flexibel inzetbaar bij crisissituaties. Je deelt je agenda grotendeels zelf in.
Een gemiddelde werkweek kan er zo uitzien:
Je maakt kennis met een nieuw gezin en verkent de hulpvraag. Tegelijkertijd zie je waar kansen liggen en begin je met het opstellen van een begeleidingsplan. Met een ander gezin zie je mooie stappen richting de gestelde doelen. Je hebt overleg met ketenpartners en stemt af binnen het multidisciplinaire team rondom het gezin. Je kijkt naar de indicatie van een ander gezin en werkt je dossiers zorgvuldig bij.
Hou jij van overzicht creëren in de drukte van de dag? En vind je het leuk om te schakelen tussen medewerkers, opdrachtgevers en planningen? Kom werken als Planner & Recruiter Zorg bij Bring at Work en versterk ons zorgteam.
Als Planner & Recruiter Zorg zorg jij ervoor dat onze zorgflexmedewerkers worden ingepland bij diverse opdrachtgevers. Jij bent hét aanspreekpunt voor zowel medewerkers als klanten en houdt alles soepel draaiende.
Wat ga je doen?
Werven en inplannen van zorgmedewerkers;
Aanvragen verwerken (via telefoon en e-mail);
Planningen maken in ons systeem Clevergig;
Contact onderhouden via WhatsApp, telefoon en mail;
Administratie bijhouden en prioriteiten stellen.
Een afwisselende functie waarin je jouw communicatieve, administratieve en organisatorische skills volop kunt inzetten.